Evenimentul de lansare a avut loc vineri, 23 martie 2018, orele 18:00, în sediul din Oradea, Piața 22 Decembrie nr. 12A la parterul clădirii AOL Business Center.
Misiunea cu care Centrul de învățare CREFOP Oradea porneşte la drum este de a stimula potenţialul creativ şi inovator al participanților de la evenimentele noastre, de a stârni comportamente şi abordări antreprenoriale şi de a forma profesionişti pentru o carieră de succes
Fundația CREFOP urmărește educația și formarea profesională promovând parteneriate între actorii societății de peste 20 de ani
Evenimentul a debutat prin prezentarea de către Theodor Porojan, președintele fundației CREFOP, a direcțiilor principale de acțiune ale organizației, dar și valorile pe care aceasta își întemeiază existența. Fundația CREFOP (Centrul de Resurse pentru Educație și Formare Profesională) reprezintă o punte de legătură între oameni, promovând principiile cooperării și accesului nediscriminatoriu la resurse a diverșilor factori implicați în viața socio-economică.
”Succesul nostru se bazează pe dezvoltarea de parteneriate cu organisme și organizatii publice, instituții de educație și formare profesională, intreprinderi, asociații profesionale, organizații non-profit, sindicate, organizații culturale, la nivel local, regional, național și internațional” a ținut să menționeze președintele fundației.
Fundația CREFOP a derulat si derulează numeroase proiecte la nivel național pe fonduri europene, dar investiția de la Oradea este una în totalitate privată realizată din fonduri proprii, făcând parte dintr-un program pilot care se dorește a fi multiplicat la nivel național.
CREFOP desfășoară cursuri de formare profesională, întâlniri, activități și evenimente de învățare
Flaviu Porojan, coordonator al centrului din Oradea, a prezentat cursurile, seminariile și activitățile Centrului. Cursurile aflate in portofoliul CREFOP beneficiază de recunoaștere națională și internațională, fiind autorizate conform standardelor aflate în vigoare de către autoritățile din domeniu.
Seminariile sunt dezvoltate împreună cu profesionști din mediul economic și educațional local și vin să răspundă unor nevoi reale precum: soluții la reglementările impuse de GDPR, protecția proprietății intelectuale, educație financiară pentru nonfinanțiști, crearea de conținut pentru rețelele de social media, cursuri de dezvoltare personală, creșterea productivității folosind diferite tipuri de aplicații și multe altele.
Doamna Alina Silaghi director general al Agenţiei de Dezvoltare Locală Oradea (ADLO), manager al parcurilor industriale din Oradea, prezentă la eveniment a asigurat auditoriu de tot sprijinul personal pentru o bună colaborare.
În încheiere domnul Dorin Cristian Coita – universitar și membru al comunității de marketing, puternic implicat în domeniul educației formale, a scos în evidența importanța unui astfel de centru – loc în care se vor aduna, resurse, oameni și idei având ca scop dezvoltarea durabilă a comunității.
Evenimentul de lansare s-a bucurat de o audiență selectă
La eveniment au participat persoane – membri și reprezentanți ai organizațiilor interesate de formare profesională și ai companiilor locale. Reprezentanți ai CREFOP din București, ai ONGurilor locale, oameni de afaceri, profesori din învățământul preuniversitar și universitar, directori de resurse umane din firme locale, traineri și viitori cursanți, toți și-au exprimat așteptările referitoare la activitățile care urmează să aibă loc în sediul din Oradea al CREFOP.
Un spațiu pentru cursuri și evenimente care poate fi pus la dispoziție celor interesați
CREFOP Oradea are cel mai nou și modern spațiu potrivit pentru organizarea de evenimente educaționale și de business din Oradea. Sediul se află în Piața 22 Decembrie nr. 12A , și dispune de două săli multifuncționale ce pot găzdui conferințe și workshopuri, seminarii, traininguri sau alte evenimente, adaptându-se la diferite tipuri de aranjamente pentru specificul nevoilor organizatorilor. Capacitatea sălilor este de până la 24/persoane la masă sau 35-40 de persoane pe scaune. Sălile sunt moderne, luminoase și colorate, fiind dotate cu sisteme audio, videoproiector wireless, flipchart, scaune moderne și confortabile, geamuri mari care dau lumina naturala pe toata perioada zilei, wi-fi de mare viteză, sistem de climatizare.
De asemenea, Centrul de Învățare pune la dispoziție un oficiu și spații pentru coffee break, lounge, oferind acces la oficiu și asistență pe toată durata evenimentului la tarife avantajoase. De asemenea, centru oferă, cu ajutorul furnizorilor parteneri, servicii de catering, birotică, hostess și foto.
Aici găsiți poze de la evenimentul de lansare.